Tuan Belog

My photo
Blogging since 18 November 2011. Heyyy, slowly I'm backk ! dhiaadawiyah@gmail.com

Thursday, 21 May 2015

Broken heart

Assalamualaikum..

Hmmm ... banyak kebenaran yang Allah tunjuk pada kita bila kita dekat dengan Allah. Sebab dia sayang hamba-NYA. Ade hikmah jugak disebalik semua yang jadi. Ade hikmah jugak bila Allah pertemukan kita dengan orang yang salah. 😞

Perit memang perit. Tak tau nak cakap macam mana lagi dah hati ni. Kalau hati ni diperbuat dari kaca, dah lama pecah berderai jadi abu pastu ditiup angin. Hilang. Kalau air mata ni mengalir tak henti, banjir.

How matter i tried to not to cry. But i can't. My hearts broken so badly.  Be crush on someone, always have a broken heart. Non-stop. But i try to be more positive it makes you more stronger than before.
Betul lah. Allah cuba untuk mengingatkan, kebahagiaan dunia ni sementara. Akhirat adalah selamanya.

Just make it to be 'not important' in life. Wanna reach my dreams ! Travel the world.

Terima Kasih kerana sudi membaca entri ni, datang lagi . :)

1 comment:

Rapunzel Cikilolo said...

sibuk kan diri. Insya allah u will do it!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...