Tuan Belog

My photo
Blogging since 18 November 2011. Heyyy, slowly I'm backk ! dhiaadawiyah@gmail.com

Wednesday, 13 August 2014

Rushing week

Assalamualaikum


This week, minggu yang sungguh …. ? 
Ohhh … agak stress sedikit. 
Biasaaaaa lah. Student memang cenggitu. Aku tak tau lah macam mana kalau dah masuk alam kerja nanti? Mau tak lagi kelam kabut aku dibuatnya. Tapi takpaaa.. arrange the daily schedule very well .. belajar sikit-sikit kan .. Hoo .. then, jumaat minggu ni . Permohonan mara dah dibuka. So, sesiapa yang nak mohon pinjaman pelajaran Mara tu, bolehlah mohon cepat.


Sekarang pun aku tak habis-habis dok belek-belek kalendar. Sampai naik tension aku dibuatnya. *tengok calendar je pun? Eh ? iyelah. Bukan sekadar tengok je tau? Aku nak kena cari cuti lagi. Nak uruskan segala urusan berkaitan dengan permohonan mara tu. Mama dah pesan awal-awal dah. 
" Eh ? dah besar kan ? buat lah snediri. Tren, bas , smeua ade sekarang. Usaha lah. "

*pasrah. " okay, maaa. " 
Hahah .. excited rasa ! 
Besides, nak harapkan cuti hujung minggu? Macam tak cukup je. Macam memaksa aku berlari-lari kesaa kesini. Ouhh .. esok ada presentation about Tourism Marketing. Wish me luck okayhhh !! . Lagipun, nak jadi presenter dekat kelas baru untuk semester baru ni. well, new classmate. Amin.. 

Terima Kasih kerana sudi membaca entri ni, datang lagi . :)

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...