Tuan Belog

My photo
Blogging since 18 November 2011. Heyyy, slowly I'm backk ! dhiaadawiyah@gmail.com

Friday, 15 August 2014

another problem

Assalamualaikum


Hm ... satu-satu masalah datang. Nak hapuskan dosa kecil maybe. Henfon aku pulak buat hal. Tak boleh nak switch on. Nak repair ? Yeah , well it need the cost right ? and the money . Dah pulak kena mintak duit dekat mama dengan abah.
Taknak lah. Act, sebelum ni henfon tu dah banyak kali buat hal. Tapi, kali ni . Tak pelah. Aku dah segan nak mintak dengan mama dengan abah. Aku taknak susahkan mama dengan abah lagi. Rasa serba salah banyak. Biarlah, tak payah pakai henfon pun takpe kot? And, anyone yang nak contact aku boleh through email atau facebook or twitter je .

You know, bila kita dah makin dewasa baru kita tahu erti kesusahan dan kita boleh nampak segala pengorbanan ibubapa kita. Walaupun diorang cuba untuk sorok, tapi aku nampak.

Terima Kasih kerana sudi membaca entri ni, datang lagi . :)

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...