Tuan Belog

My photo
Blogging since 18 November 2011. Heyyy, slowly I'm backk ! dhiaadawiyah@gmail.com

Thursday, 2 January 2014

permulaan 2014

Assalamualaikum 


SELAMAT MASUK TAHUN BARU 2014.
Harap aku dapat mulakan semua ni dengan hati penuh tabah walaupun aku sendiri tak pasti.

Awal tahun ni yang bertarikh hari ini 01.01.14

x: Dapat mengenali seorang sahabat. Memulakan persahabatan secara sengaja ataupun tidak.

x: A little things called, First Love. 
Tumpang bahagia dengan rakan aku yang berbahagia dilanda gembira temui jodoh dia setelah lama dia memendam rasa, ( *aku faham yang ni )
kemudian mungkin terbit rasa kecewa .. 
terpisah tak lama.Sekarang, jodoh atau kebetulan menemukan mereka sekali lagi. ( *dari situ aku dah nampak bagaimana Allah mengaturkan pertemuan dan perpisahan seseorang itu. )
Jangan risau. Aku insan yang berpegang pada janji. 

Tak. 
Mungkin kisah aku berbeza dengan insan yang lain. 
Perjalanan hidup aku berbeza. 
Aku yakin, Allah dah aturkan segalanya. 
Takdir Allah. 
Macam-macam boleh jadi,membuatkan aku mula percaya pada cinta. 
( *begini caranya Allah membukakan pintu hati seseorang itu kepada cinta kepada-NYA terlebih dahulu barulah mencintai insan yang lain.)

x: Plan punya baik nak keluar.. tapi tak jadi. How sad ..

x: aku teringin nak belajar main Roller Blade. Ala , yang macam kasut roda tu. Haritu aku ada nampak ramai orang main Roller Blade tu dekat Taman Layang-layang. Teringin lahhh ... 


 Tepekkan gambar tahun baru. (*tolong jangan muntah bila tengok gambar tak berapa nak sweet ni. ) Ibu ( maktam ) cakap, gambar ni macam gambar untuk kalendar je. Sampai hati ibu .. hahahaha ...


x: Ouh ya ! Malam tadi my dear sister.. adik wa .. menunaikan hajatku dengan memberi hadiah harijadi wa 12.12.13 yang lepas .. wuuu .. alangkah gembira tahap nak melompat lebih tinggi je rasanya. 


See? lawa tak beg ni? Hahahha .. time birthday dia, dia request beg hello kitty. sebab dia peminat  fanatik hello kitty, banyak barang dia, hello kitty je. urghhh .. naik menyampah nak muntah cikedis je tengok .. tapi, takpelah. harus support minat adik ... ahhahah ...

Terima Kasih kerana sudi membaca entri ni, datang lagi . :)

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...