Tuan Belog

My photo
Blogging since 18 November 2011. Heyyy, slowly I'm backk ! dhiaadawiyah@gmail.com

Wednesday, 27 November 2013

Driver bas macho

Assalamualaikum

Tadi ..
Rancangnya nak pergi Hospital Selayang melawat kawan PLKN Shamine yang masuk wad hari tu . Shamine drive kereta. Aminah, schoolmate aku dulu pun ada sekali. Then, tetibe Mine cakap tak jadi pegi hospital. 
" Kte g TS. " 

"Whatt ?? Jangan main-main Mine. "

"Betul lah. Sumpah. Kan Minah ?"

Aminah pun sengih-sengih je. Haha. Nak caye ke taknak ni? Shamine ni kadang-kadang suka mengusik, menyakat, men-dajalkan kawan-2 dia. hahaha. Aku pun ikut sengih. Then, Drive sampai Rawang, rupa-rupanya betul .. tak jadi p hospital sebab Pieyka dah keluar wad. Ouh, ok. Then, g TS naik Komuter dari Rawang. Berhenti dekat KL Sentral. Beli tiket Ke Imbi pulak. Then, kena jalan kaki siket. Lintas jalan. Sementara tunggu lampu pejalan kaki bertukar hijau, ada sebuah bas Rapid KL berhenti di bahu jalan untuk turunkan penumpang. Aku tengok ~ je pemandu bas tu. Sekali pandang. Lepas pandang sekali tuu .. aku terus  tengok dia berterusan. Macho nye !

After dia berhentikan bas, dia macam kelam kabut siket nak cari button bukak pintu bas kot ? . Aku tersengih .. 

" Wuuuu .. Hensemnya driver bas tu ~ Muda lagi kot ! Dah lah hensem. Pakai pulak spect mata Rayband warna hitam... Ouh my ..."  

Muka, macam umur 20 lebih macam tu lah. Student kah dia? . Sooooo ... ouh, entahlah. taktaulah nak cakap macam mana? Jodoh. haha. puihh. dah mula merepek aku ni. Abang driver hensem tu pun aku boleh terpegun. Tapi kan, nak jeeee pandang dia and senyum meleret dekat dia. Tapi aku tahan je senyum aku tadi. *Aku senyum sorang-sorang je tadi. Aku nak pandang lama-lama tapi aku malu ... haiyoooo ... serius ! nak je melompat kat situ jugak .. tapi, ouh .. sabar Wieya. Sabar ~ .. jangan buat malu .

Aku sendiri pun taktahu apa motif aku tulis entry ni. Mungkin untuk sekadar ingatan aku.



Terima Kasih kerana sudi membaca entri ni, datang lagi . :)

1 comment:

twinscraftlife said...

안녕하세요~hi we are twinscraflife! We sell handmade products such as phone cover, ear plug, pouch, bag, bookmarks! All are very unique and are customizable^^ 감사합니다~ please visit us at http://twinscraftlife.blogspot.com/

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...