Tuan Belog

My photo
Blogging since 18 November 2011. Heyyy, slowly I'm backk ! dhiaadawiyah@gmail.com

Tuesday, 28 May 2013

Saya terluka

Assalamualaikum


Terluka bukan kerana cinta. Bukan kerana dusta. Tapi kerana sesuatu yang tak pernah aku hadapi. Jarang pun sekali. Meskipun ianya sekadar berpura kerana ingin meluahkan rasa hati atau ianya benar sekali pun.

Benar, hati ini terluka.Bukan manja atau mengada. Memang begini. Hati aku yang cepat tersentuh. Dan kerana itu aku sering  berusaha untuk menjaga perasaan orang di sekeliling aku supaya mereka tidak terluka ataupun membuatkan aku terluka.

Sekali, hati ini terluka. Selama-lamanya akan aku ingat. Tak semudah itu juga untuk aku lupakan segalanya.
Maafkan aku juga andai ada terselit kesilapanku padamu





Terima Kasih kerana sudi membaca entri ni, datang lagi . :)

2 comments:

Farah Waheda Wahid said...

rasanya majority macam tu...sekali terluka selamanya teringat...akak pun sama...and i believe peeps out there pun sama cam tu jugak...

Dhia adawiyah said...

@Farah Waheda Wahid betul . kebanyakan nya akan mengalami perkara yang sama .

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...