Tuan Belog

My photo
Blogging since 18 November 2011. Heyyy, slowly I'm backk ! dhiaadawiyah@gmail.com

Wednesday, 29 May 2013

Forgive

Assalamualaikum

Ok, habis dah sesi meluahkan rasa.  I already forgive him . Aku ingat pesan Ustazah Noriah, jangan bermasam muka dengan umat sesama kita melebihi 3 hari . Walaupun masih terkesan dalam hati ni . Kecewa, jangan cakap lah . Memang kecewa habis. Yang mana betul, yang mana salah. Aku tak mau tahu. Biar aku pendam. Aku tak suka maki-maki, marah-marah orang. Nanti syaitan lagi menghasut.  Baik aku diam.

Waktu tu, aku rasa .. handphone yang aku pegang hampir terlepas dari genggaman aku.
Nasib baik aku cepat sedar ..

"handphone mahal ni ..dah lah nak sambung belajar nanti. kang takdak fon ? macam mana nak contact family? " *saje bergurau nak tenangkan hati .

Aku baru nak berkongsi kegembiraan, tak sangka pula kesedihan yang datang teman.
Air mata ni bergelinangan di kelopak mata. Belum sempat jatuh, aku kesat. Aahh .. dah lah. Aku sedar siapa aku. Sekali, hati ini terluka. Selama-lamanya akan aku ingat. Tak semudah itu juga untuk aku lupakan segalanya.

Tak apelah . Mungkin dengan keputusan aku nak sambung belajar jauh-jauh ni .. adalah yang terbaik. Mungkin juga aku dapat lupakan masalah tu sedikit demi sedikit.

Oryte ! Gambatehh !




#sorry, kali ni entri sedih pulak . Solat sunat istikharah

Terima Kasih kerana sudi membaca entri ni, datang lagi . :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...