Tuan Belog

My photo
Blogging since 18 November 2011. Heyyy, slowly I'm backk ! dhiaadawiyah@gmail.com

Friday, 15 February 2013

Cinta disakiti .

Assalamualaikum ~

Cinta dinikmati
Cinta disakiti.
Tak semua perkara dalam dunia ini yang boleh kita miliki.
Kebahagiaan hanya semantara, keperitan dirasai .

Hati ini terkuci kerana selalu disakiti.  Terkuci untuknya. Kini, aku cuba lindungi diri aku dari disakiti lagi. Aku ketakutan setiap kali dia datang menhampiri. Tolong aku. Jauhkan diri aku darinya. Saat dia ingin kembali semula dalam hidupku.

Pintu hatiku tertutup buatnya. Aku harap kau sedar dan mengerti. Dengarlah suara tangisanku. yang menharapkan kamu agar tidak kembali semula dalam hidupku.



Takut untuk mencintai kerana selalu disakiti .
Takut jika cinta yang diberi, disalah erti.
Takut untuk meletakkan harapan yang terlalu tinggi.
Kerana hati dan perasaanku mungkin terguris lagi.




Terima Kasih kerana sudi membaca entri ni, datang lagi . :)

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...