Tuan Belog

My photo
Blogging since 18 November 2011. Heyyy, slowly I'm backk ! dhiaadawiyah@gmail.com

Tuesday, 31 July 2012

Terkejut gila bila dapat tahu Najwa Latif dirompak !



Assalamualaikum ~

Fuuhhh !! .. Bila nampak je tajuk ni .. terus KLIK !


Siapa tak terkejut kan ? Siapa yang tak nak tahu kan ? Dan disebabkan perasaan ingin tahu , Wieya terus klik .. haha .. Rupanya Najwa Latif kena Prank ! ..

Serius , memang berdebar - debar walaupun situasi tersebut hanyalah lakonan untuk prank kan Najwa Latif. Lakonan Perompak tu betul - betul real walaupun ada yang kelakar ! Najwa pun ada gelak - gelak sebab , memang kelakar . ! .. nak tengok ?? .. KLIK 


haha .. terjumpa entri ni pun dekat blog Mr E'raz Fadli.
kredit to him .

Terima Kasih kerana sudi membaca entri ni, datang lagi . :)

2 comments:

Faizul Osman said...

dah pernah tgok... tp, tajuk masa sy klik tu cakap najwa latif kena prank...

http://mohdfaizulosman.blogspot.com/

Ikmal said...

Assalam, hahaha... Siapalah nak rompak Najwa tu.... tapi prank tu memang kelakar... Salam Ramadhan... (^-^)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...