Tuan Belog

My photo
Blogging since 18 November 2011. Heyyy, slowly I'm backk ! dhiaadawiyah@gmail.com

Monday, 4 June 2012

"Tapi Bagaimana" Membuatkan aku tersenyum

Tatkala rindu dan sepi menyelubungi diri , aku mencari sesuatu yang boleh menghiburkan diri aku supaya ianya boleh memecah kesedihan ini . Yess !! Jumpa . *Tak sangka pulak

First time tengok , hati ini terdetik untuk terus mengadap laptop , semakin lama aku mengadap laptop tu , semakin lebar senyuman yang terukir di bibirku.. tapi ,  bukan sebab pandang laptop tau ! 



Sebab Wieya tengok official music Video " Tapi Bagaimana " . Haha .. Wieya tak tengok lagi .. sebab tu godek2 internet tuhh .. nak tengok ?? besttt !! Kalau dah tengok jangan lupa komen tau , mesti you allsszz tersengih - sengih macam kiter jugak . hehe..


Kalau Wieya ada pasang lagu , pause dulu lagu tu dulu ea .




Terima Kasih kerana sudi membaca entri ni, datang lagi . :)

6 comments:

imantizz_truper said...

nie lagu tema drama Vanila Coklat kan? best ja dengar....Wieya,gd luck 4 ur SPM...straigh A tau? hehehe

Rapunzeel Cikilolo said...

aku suke lagu ni juge :)

::thexieza:: said...

XPENAH TGK LA VIDEO DIE..JAP2 NK G TGK NI..:)

dhia adawiyah said...

@imantizz_truper haaaaa ... takut laaa.. nak dekat dahh .. tak tau boleh buat ke tak ??

dhia adawiyah said...

@Rapunzeel Cikilolo wahh ... haha .. same ~

dhia adawiyah said...

@::thexieza:: haha . tgk2 , jangan tak tengok

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...