Tuan Belog

My photo
Blogging since 18 November 2011. Heyyy, slowly I'm backk ! dhiaadawiyah@gmail.com

Tuesday, 12 June 2012

" Saya sanggup tunggu awak , kenapa awak tak tunggu saya ?? "

 Mengapa mengharap sesuatu yang belum pasti akan menjadi milik kita ?
  " Perasaan yang dipendam sekian lama  , tak mungkin akan hilang dalam sekelip mata. Patah hati yang dialami mungkin akan mengambil masa yang lama untuk sembuh. Untuk membuang awak dari hidup saya  juga mungkin susah kerana sekian lama juga awak berada di tangga teratas dalam carta hati saya. "

Daripada titik perkenalan , bermulanya sebuah persahabatan. Menimbulkan suatu perasaan yang asing dalam diri ini. Perasaan yang dipendam , akhirnya terbongkar jua.

Cinta yang berbalas , namun terhalang oleh pemikiran yang bercelaru. pelajaran lebih penting kan ? Tanpa pelajaran , kita tak kemana .

Namun , pada masa yang sama , aku meletakkan harapan yang tinggi . Berharap agar kau bersabar menunggu aku untuk menjadi teman hidupmu . Harapan aku hancur .



Aku tersedar dari lamunan ..

Andai dia terus pergi jauh dariku, dia bukan jodohku.  Semua itu kerja tuhan. Kita hanya mampu berserah .  Aku tak ada apa perasaan pada kau termasuk kawan . Aku juga tak boleh sayangkan kau  seperti dahulu lagi sebab kau milik orang.


My Heart Whispers : Aku tak sangka aku ambil berat tentang perkara ni .. berbahagialah dengan teman hidupmu. Aku juga takkan berpaling semula kepadamu.

HALUAN KITA BERBEZA .

Terima Kasih kerana sudi membaca entri ni, datang lagi . :)

1 comment:

ZiErWa zAiNaL said...

gambr tu comel betul..mmg nampkla hati hncur..:(

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...