Tuan Belog

My photo
Blogging since 18 November 2011. Heyyy, slowly I'm backk ! dhiaadawiyah@gmail.com

Thursday, 7 June 2012

Nikon Giveaway By Ieqah Blog Gajah



Assalamualaikum .. Banner = Giveaway .. hikhik .. Ok . Kali ini Wieya nak join GA yang di ~ di .. er ?? Dianjurkan oleh Ieqah Blog Gajah ..

Syarat Penyertaan :

- Buat satu post bertajuk : Nikon Giveaway By Ieqah Blog Gajah.

- Tempekkan banner/lekatkan . tampal dengan gam gajah .. kalau tak ada gam gajah , boleh pinjam kat tuan empunya blog Ieqah Blog Gajah . Link kan entri tersebut ke Ieqah Blog Gajah.

- Entri : Saya join Nikon Giveaway by Ieqah Blog Gajah kerana ......................... ( taip la berapa panjang yang anda mahukan .. panjang macam jambatan pulau pinang pun tak apa , yang penting , SUKA HATI ) Dan !! Dan ~ Kalau korang nak tempekkan gambar  korang bersama Nikon , talak * Tak ada hal laa .


- Boleh FOLLOW blog Ieqah untuk new update . Tinggalkan link post korang dekat ruangan komen Ieqah Blog Gajah . Bukan Blog ini ye . Blog ini pun join GA ni . hehe ..

- Tag ?? Kalau rajin , tag laa .. tak nak pun  tak apa ~



PERHATIAN !!
- GIVEAWAY ini bermula pada 06. Jun . 2012 sehingga AKHIR BULAN JUN.


HADIAH GIVEAWAY :
- Pelbagai  hadiah yang disertakan. 
  
  * Hadiah Utama : MINI DSLR NIKON 
                   PENDRIVE 8GB


  * 6 HADIAH SAGUHATI : RELOAD  TOPUP & TUDUNG BAWAL PRINTED ( boleh dipilih    
     pemenang GA )


  * Hadiah istimewa disediakan untuk peserta pertama dan terakhir yang join GA ini.


  * Hadiah Khas untuk Top Traffic Sourse GA ini .



Wieya : Saya join Nikon Giveaway by Ieqah Blog Gajah kerana untuk merapatkan lagi hubungan silaturahim antara blogger, mengenali blogger-blogger baru dan lama agar hasil penulisan saya dapat diperbaiki dan diterima masyarakat serta ingin berjinak - jinak dalam bidang fotografi yang telah sekian lama saya minat dalam diam . 

Saya juga berharap saya akan menjadi seorang lecturer photograpfy dan membantu orang lain yang meminati dalam bidang yang sama suatu hari nanti. Apabila dapat tahu tentang perkara ini , saya tak mungkin lepaskan peluang ini. It is never to late to be what you might have been .

 






- My Heart Whispering : Hehe .. macam nak hantar surat aduan je.karangan ~

Terima Kasih kerana sudi membaca entri ni, datang lagi . :)

12 comments:

Along Usop said...

waaa GA.. lame dah tak join menatang macam nih..
gudlak ye wiya.. :)

IEQAH said...

Thanks sayang.. keep in touch k..good luck :)

✉ ¥ana Fauzi ✉ said...

Done follow , saya follower ke 330 wok . klau boleh shoutbox tu atas sikit , ganggu nak tulis laaa , kacau dengan nuff awk tu:) Sebb laptop sye kecik jerr . hope fhm:)

ikaa said...

dtg blogwalking kt sini

http://bakul2011.blogspot.com/2012/06/nikon-giveaway-by-ieqah-blog-gajah.html

Shafiqah Syika said...

Knok ! Knok ! Knok ! Kita datang nak bagi tahu yang kita dari giveaway yang sama.

http://thethousandyearstory.blogspot.com/2012/06/nikon-giveaway-by-ieqa-h-blog-gajah.html

miss chillax said...

Hi.
kite datang dari sini
http://misschillax.blogspot.com/2012/06/1st-ga-nikon-giveaway-by-ieqah-blog.html
all the best okey :D

AmirahSyafiqah ♥ said...

Hai :) Singgah sini ! Jom singgah blog saya pulak

--> http://amirah-mirah.blogspot.com/2012/06/nikon-giveaway-by-ieqah-blog-gajah.html

SeSUciEmBunPaGi said...

miss shippy dtg sini dri segmen yg sma :)

niceee blog sukeee sgt3..cuteee ><

done followed!!!jemput ke blog shippy :)

http://sesuciembunpagi-nukilaninsanbiasa.blogspot.com/2012/06/nikon-giveaway-by-ieqah-blog-gajah.html

♥Mr.Petak♥ said...

Gud luck ye...

petak pun nak tambah kawan.. jom singgah kat blog petak..

http://www.mrpetak.com/2012/06/contest-nikon-giveaway-by-ieqah-blog.html

Cik Angkuh Yang Chumels said...

Salam...
saya dari segmen sama..
blog saya berada di tangga ke 66 dlm list cik Ieqah..
sorry skrg baru ada masa wat blog-walking..
goodluck
jenjalanlah ke blog saya..
http://cikangkuh.blogspot.com/2012/06/nikon-giveaway-by-ieqah-blog-gajah.html

Cik Angkuh Yang Chumels said...

Salam...
saya dari segmen sama..
blog saya berada di tangga ke 66 dlm list cik Ieqah..
sorry skrg baru ada masa wat blog-walking..
goodluck
jenjalanlah ke blog saya..
http://cikangkuh.blogspot.com/2012/06/nikon-giveaway-by-ieqah-blog-gajah.html

nuurellajamuri said...

hye..sy dari segmen yg sama :)
btw,goodluck!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...