Tuan Belog

My photo
Blogging since 18 November 2011. Heyyy, slowly I'm backk ! dhiaadawiyah@gmail.com

Tuesday, 1 May 2012

Segmen: Hanya Itu Yang Ku Hajatkan by Cik Dessert

Selamat Hari Pekerja ye kepada pekerja yang bercuti .. Dan , kepada yang tak bercuti .. jangan sedih-sedih .. mungkin tahun depan you all cuti okey .. Oukey .. unutk mengurangkan kesedihan di hati .. Jom kita join segmen yang dianjurkan oleh Bubble Tea Lover




Wieya rasa segmen ni beri faedah ye . So, kalau korang rasa nak join , maka wajiblah ia .. Kalau korang tak nak .. its okey .. tapi , kalau ramai - ramai lagi bagus .. Jom join ~

"Ya, Allah sesungguhnya Aq Bermohon padamu agar kau kabulkan doaku ini untuk mencapai keputusan dengan cemerlang dalam SPM 2012 iaitu dengan mendapat 5A yang Allah. Niatku  hanya ingin membuat ibu dan bapaku gembira dengan keputusan aku dan aku tak ingin mengecewakan mereka yang telah sekian lama membesarkan aku. Aku juga ingin menunjukkan contoh yang baik dan menjadi kakak yang baik kepada adik - adikku. Jadikanlah aku seorang anak yang solehah kepada ibu dan bapaku. Kau permudahkanlah segala urusanku untuk mencapai segala yang ku hajatkan ini .Sesungguhnya hanya Kau yang mengetahui apa yang baik untuk hamba-hamba-Mu. Aminn"


Tag : Daygku Nurhayati's Blog

Terima Kasih kerana sudi membaca entri ni, datang lagi . :)

1 comment:

Cik Dessert said...

wah .. moga tercapai apa yg dihajatkan.. Allah akan perkenankan segala yang baik...

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...