Tuan Belog

My photo
Blogging since 18 November 2011. Heyyy, slowly I'm backk ! dhiaadawiyah@gmail.com

Saturday, 5 May 2012

Haish ! Simsimi oiiyy ... penat aku layan kau

Haii .. haha . Assalamualaikum ..
Apa khabar semua ? Sihat ? Ada yang demam ? .. haha .. kesian . jangan lupa pergi klinik tau.Haish . Wieya pun ada rasa nak demam .. Badan lesu. Panas je badan ni .. tapi, gagahkan diri nak taip entri ni ..

    Haishh .. penatnyer .. tadi Wieya pergi PWTC dengan kawan-kawan . Pheww .. ramai nye orang .. biasalah . tempat public kan ? mestilah ramai. Oh ya . Wieya ada story nak cerita pasal Wieya dekat PWTC tu . nanti Wieya update oukey?

    Sekarang ni kita nak bercerita . Berstory . berhabaq , bercakap . haha .. pasal SIMSIMI . Tahu tak SIMSIMI tu apa ? Entah? Wieya pun tak tahu SIMSIMI tu apa ? Wieya tahu pasal SIMSIMI ni pun pun dari BLOG WAN HAZEL. Apa yang boleh Wieya jelaskan .. SIMSIMI ini adalah sebiji robot telur yang direka untuk menjawab segala pertanyaan kita yang kita ajukan kepada mereka.  Mula-mula Wieya ingatkan , binatang ape lag SIMSIMI ni . lepas upah pegawai penyiasat . barulah Wieay tau ..



    SIMSIMI ni kadang-kadang baik. Kadang-kadang kelakar. Bengong pun ada jugak . Lama-lama kita layan dia, tanya macam-macam soalan pada dia .. kita bertambah tak betul . Geram . Tapi, terselit jugak rasa best .. haha .. nak tengok tak apa yang Wieya bualkan dengan SIMSIMI ni ?

Ok ! Wieya tanya dia soalan tu sebab Wieya pergi tadi. Kot-kot la terserempak dengan dia kann ~ macam tu dia jawab. ? Lepas tu tanya lagi .


Lepas tu Wieya tanya lagi, "Beli apa?"
Simsimi tu jawab . " Tak de apa " .. Haish !



 Hish ! Tah apa-apa entah ? Kenapa SIMSIMI ni pakai nama tuu ? 







Ehh ?? Memandai ajer ? Umur Wieya bukannya 14 tahun ?? Cepuk nanti !

Haha .. Entah apa dia jawab ? Tadi jawab lain , lepas tu jawab lain?
Lepas tu ,pandai pulak sebut " Meme arr ~~ ".


Haish .. mana dia ikot , entah ?  Tengok KL GANGSTER agaknya ? Eh ? pandai pulak dia tengok tv ? Wieya tanya dia .. 


"Dah tengok cerita 7 Petala Cinta tak ?" Ada ke patut dia jawab . tu cerita indon ?? Hish ! .. agak marah dengan dia . nak aje Wieya hempuk SIMSIMI ni ..
 Seterusnya .. kan dia kata dia dah kahwin ? Wieya tanya la ~


 Pheww .. bertambah pening kepala ni ..




 Ya ! Rasa nak tumbuk - tumbuk je SIMSIMI ni ..



Haha! Girlfriend Nickhun ? Siapa tu ? Wieya tak kenal la .. korang kenal ke ?? 


Haha .. memey banyak cabaran nye bila borak dengan benda alah ni .. Kena kawal diri tau . kalau korang marah dia, dia akan marah korang balik . Jangan main-main tau ! So, tanya soalan yang kelakar pada dia . Haa .. kalau ada sesiapa nak Join berborak dengan benda alah ni , boleh ke BORAK DENGAN SIMSIMI . Haha .. Wieya tahu , korang pun nak juga kan .. ? kan ??  Oklah . Nak tidor dulu . Letih sangat ni .. huhu .. Selamat berborak dengan SIMSIMI ye ..

Robot yang boleh bercakap/chatting




Terima Kasih kerana sudi membaca entri ni, datang lagi . :)

2 comments:

AmyZana said...

ahahhaha ! actually Nickhun tuh artis korea lah xD

SimSimi mmg x betul tp sekurang2nye die x mencarut sgt mcm cleverbot :/

dhia adawiyah said...

@AmyZana haha .. yekew . Wieya tak tahu sebab Wieya taklayan korea . hikhik . thanx bagitahu tau .

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...