Tuan Belog

My photo
Blogging since 18 November 2011. Heyyy, slowly I'm backk ! dhiaadawiyah@gmail.com

Thursday, 12 April 2012

Korang Ingat Lagi Tak Iklan Ni ??

Haiii ~
Assalamualaikum Semua .. Hikhik .. Suasana gembira dihiasi dengan hari - hari yang ceria...

Haa .. Kali ni , Wieya nak imbau semula kenangan lalu . Ada tak yang berminat ?? haha .. Ok. Korang masih ingat lagi tak pada sebuah iklan petronas yang dihasilkan oleh seorang anak seni .

Dulu, masa kecik - kecik , Wieya suka sangat tengok iklan ni, sampai sengih sorang - sorang ... MEMANG KELAKAR .. Dan ! Pada masa yang sama, iklan ni memberi suatu pengajaran yang amat bermakna yang boleh kita ambil dan manfaatkannya . Siapa yang tahu apa pengajaran di akhir cerita ini .. Haha .. cepat ! bagi tahu ..

Iklan ni ditayangkan pada tahun 1999 ... Iklan Boat Racing untuk hari merdeka. Wah ! Lama kan ? Berbeza dengan sekarang . Agakk - agak iklan ni diorang buat kat mana ehh ? Wieya rasa macam dekat empangan batu ulu yam je ? Kan ? kan ? ... nak tengok ?? Jommmmmm !



kelakar tak ? ?? hah ?? Alaaaa ~ gelak laaa ... Huahuahua .. hikhik ... Siapa yang tengok tu mesti senyum sorang - sorang kan ?? Aaa .. LIKE tau ... Muah !!


Terima Kasih kerana sudi membaca entri ni, datang lagi . :)

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...