Tuan Belog

My photo
Blogging since 18 November 2011. Heyyy, slowly I'm backk ! dhiaadawiyah@gmail.com

Sunday, 8 April 2012

ABPBH 2011 : Tahniah Fizz Fairuz !!

Assalamualaikum .. huhu .. ni sambil - sambil tengok ABPBH ,taip entri juga . hikhik .. banyak calon yang dah menang kan ?? Hoo ..

Yang dapat menarik perhatian Wieya , bila Fizz Firuz menang Anugerah Pelakon TV Lelaki Popular . Wow ! Tak terkata .. Fizz Fairuz nak mengalirkan air mata kasedihan ... Yuuhuu .. Dah lama Wieya tunggu Fizz Fairuz menang . (ewah ! ) tup - tup, malam ni ?? Jeng - Jeng - Jeng .. 

Ok . Ala .. Fiz .. Fiz tak beri ucapan pun masa terima anugerah .. sini , Wieya bagi peluang nak bagi ucapan . Hoo .. Gurau je . Takkan la Fiz Fairuz yang Famous tu nak tengok blog Wieya yang agak buruk ni en ..Hoho .. ( dah2 , jangan nangis ~ ) Pendek je entri malam ni . nanti Wieya taip entri lain Oukey ..

TAHNIAH FIZZ FAIRUZ .... !!

   Semoga dimurahkan rezeki lagi .. 

Note : Fizz orang Raub kan ? kan ? hihi .. kiter pun orang Raub juga .. Eh ? eh ? Kiter orang KL . Mak ayah je orang Raub . HUuu .. TAHNIAH LAGI !!

Terima Kasih kerana sudi membaca entri ni, datang lagi . :)

2 comments:

mikhael said...

tahniah fiz. sy sokong anda. =)

LubLy said...

ske tgk dia mlm td..mcm gentlemen plak!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...