Tuan Belog

My photo
Blogging since 18 November 2011. Heyyy, slowly I'm backk ! dhiaadawiyah@gmail.com

Friday, 30 March 2012

Kenali Personaliti Lelaki Melalui Gaya Rambut

Ehem .. Ehem .. Assalamualaikum Semua .. Hihi .. rajin pulakk Wieya buat entri banyak - banyak hari ni .. Tadi dah buat entri pasal "kain Tertanggal Semasa Solat ??" .. Bacalah ~ 
Maybe boleh menambahkan ilmu korang ke ??

Kenali Personaliti Lelaki Melalui Gaya Rambut .

Belah Tepi



- Belah Tepi ? Mesti korang fikir fasal .. " Nerd " .. "Skema" .. Haha .. Tapi, hensem ape .. kalau pandai digayakan . Personaliti lelaki yang suka menyikat rambutnya belah tepi adalah Tegas , Peribadinya Keras dan kadang -kadang susah untu kita jangkakan .

Botak


- Botak ? Ouh Tidakkk ~
Ini bukan BOTAk dalam Drama JUVANA tuu ..  hihi ..  Lelaki yang berimej botak merasakan mereka  kelihatan seksi. Hah ? Yekew .. ? ( bagi Wieya .. memang TAK laa ~ ) personaliti ini pun lebih kurang sama .. karakternya kuat dan sukar difahami .

Standart


 - Lelaki yang mempunyai gaya rambut seperti ini .. dia menyukai sesuatu yang berkaitan dengan alam semulajadi.

Belah Tengah 


- Belah Tengah ? haha .. terfikir lagi gaya ni tergolong dalam golongan yang "KESIAN" .. Orang akan pandang dia .. "Nerd" .. "Skema" .. Hoho .. Mereka mempunyai  gaya rambut ni kurang percaya pada diri sendiri .. Pemalu . Boleh dipercayai .. AND .. Mempunyai impian yang tinggi menggunung .. 

Rambut Bahagian Depan Jatuh Ke Depan


- haish .. Wieya pernah tengok Lelaki yang gaya rambutnya seperti ni .. hoho .. kebanyakannya  handsome jugak la .. ( Gataii ) . Mereka ini peribadinya Rasional .. dan adakalanya keliru dengan diri sendiri . 

Menyikat ke Belakang


- Wow ! lelaki yang menyikat rambutnya ke belakang ?? Macam orang dulu - dulu la pulak ..  Si dia seorang yang keras hati namun lebih suka merendah diri dengan orang - orang yang rapat dan dekat dengannnya.

Mohawak



- Style rambut Mohawk ada macam- macam jenis kan ? Ikut kesesuaian ..Lelaki seperti ini selalunya suka mencari perhatian dan inginkan perhatian . Jenis yang tidak suka memilih kawan dan sukla berterus terang .

Note : bagi Wieya hanya anggapan Saja . 

Terima Kasih kerana sudi membaca entri ni, datang lagi . :)

5 comments:

Hakimy Zamri said...

semart habis rambut ni..now saya dah tau kategori saya xD HAHA

dhia adawiyah said...

Wahh .. @Hakimy Zamri Thanx sebab sudi baca entri Wieya yang tak seberapa ni .. My Plesure ~

lisa said...

botak pun cool jugak kan. hehehehe

Anonymous said...

Ade btoi gk

Anonymous said...

saya suka belah tepi je...emoo...skima pe...

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...