Tuan Belog

My photo
Blogging since 18 November 2011. Heyyy, slowly I'm backk ! dhiaadawiyah@gmail.com

Friday, 30 March 2012

Kain Tertanggal Semasa Solat ??

Assalamualaikum .. !! 

Weee .. Haha .. Agak Huduh( hodoh ) sikit ye tajuk dekat atas tu .. hakhak .. Tak dapat nak bayangkan bukan ? Mesti perkara ni pernah terjadi kepada you all kan ?? ( senyum )  Tak kiralah Lelaki atau perempuan .. 
Haha .. Tengah khusyuk solat .. Tiba - tiba, boleh pulak kain tertanggal ~ 

Arrgghhhh !!

 
 " Apa nak buat ?! Apa nak buat ?! "

Mesti you all fikir macam tu kan .. haha .. ( macam ada pengalaman je .. )

Alamak ~
Mesti panik .. Risau, tak tahu nak buat ape ? Lagi - lahi kalau tengah solat berjemaah .. haha .. ( orang nampak ! ) .. Nasihat Wieya .. jangan risau , jangan panik .. Wieya dah pun tanyakan soalan ni pada Ustazah yang mengajar subjek Tasawwur di sekolah Wieya .. dan beliau pun sudah beri jawapannya..

"Contoh la .. kalau kain tertanggal semasa berdiri .. beri salam ke kanan dan ke kiri .. betulkan kain yang tertanggal tu .. betulkan posisi semula dan sambuung solat di mana kita berhenti tadi "

Haaa .. macam mana ? selesai sudah  ilmu agama kita pada hari ini .. hikhik .. sekian . Wassalam ..

Terima Kasih kerana sudi membaca entri ni, datang lagi . :)

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...