Tuan Belog

My photo
Blogging since 18 November 2011. Heyyy, slowly I'm backk ! dhiaadawiyah@gmail.com

Tuesday, 7 February 2012

Exclusive Giveaway by Niena Sofea


Wahhh !! Happy Nyer dah dapat online balikkk ! Hahaha ... 6 Hari tak dapat bukak blog , rasa resah ! gelisah ! ... hish .. internet buat hal pulak .. hari tu hujan , bila nak bukak balik,tetiba pulak tak boleh nak bukak .. tapi , sekarang dah boleh bukak ! yeay ! alhamdulillah ...

Oppsss .. terlajakk cerita pulak . hihi . Wieya nak cerita pasal Giveaway ni .. Niena yang anjurkan .. Hadiahnye pun banyak tau ! eh .. of coz la . sponsornyer pun banyak .. siap list lagi sponsor tu . hihi ..

( kreatif kan header kat atas tuuhh ?)

Kalau ada sesiapa nak join , boleh Klik je pada banner kat atas tuuhh ..  ok ? alright .
Wieya bukak2 je blog, tengok2 .. Niena Invite mintak join GA ni . hoho .. dengan senang hatinya Wieya terus join . Ini pun baru balik dari kampung . Nampak internet dah ok , terus sambar laptop . Wieya pun dah buat semua syarat - syarat yang Niena letakkan .  Dengan lafaz Bismillah . Wieya join GA ni ! hihi ..


Wieya tag :

-WafaIrdina 
- Hafizaizati

Terima Kasih kerana sudi membaca entri ni, datang lagi . :)

1 comment:

Diera Tekikushika said...

hai, b/walking kat sini. gud luck ! jom singgah blog saya =)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...