Tuan Belog

My photo
Blogging since 18 November 2011. Heyyy, slowly I'm backk ! dhiaadawiyah@gmail.com

Saturday, 14 January 2012

SAYA PUNYA BLOG DAH LA , BEN ASHAARI !

Wahhh ! lama tak join segmen . Sibuk dengan SPM weyhh .. haha ..
Wieya nak join segmen " SAYA PUNYA BLOG DAH LA , BEN ASHAARI ! "

Kalau nak join , boleh klik pada banner .

Punca utama kenapa saya buat blog :

Wieya sendiri pun tak tahu apa puncanya ?? Kisahnya bermula apabila seorang rakan karib yang mengesyorkan Wieya buat blog . Wieya sendiri pun tak tahu apa itu blog ?? Haha .. lepas kenal dengan dunia blog , punca utama Wieya buat blog :

- nak bagi dunia kenal dengan penulisab blog Wieya dan Wieya yang teramat pemalu ni .. 
- sebagai sokongan untuk wieya buat novel .
- sebagai hobi di waktu lapang. 
- berkenalan dengan rakan - rakan baru.

Antara 5 Buah blog yang baru saya kenal :


# Nuramirasolehah 
# Along Usop 
# Shamine 
# AkuAmir
# Kak Yong . com 





Terima Kasih kerana sudi membaca entri ni, datang lagi . :)

1 comment:

Diera Tekikushika said...

hari ni jalan2 kat blog awak, jom singgah blog saya.. usha2 laa jugak blogshop saya tuu. mana tau ada yg terpikat. hehe =)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...