Tuan Belog

My photo
Blogging since 18 November 2011. Heyyy, slowly I'm backk ! dhiaadawiyah@gmail.com

Friday, 16 December 2011

Doodles ! Doodles !

Hohoho ~
Haluuu ~ Haluu ~

Kiter buat entri ni dengan perasaan yang ceria ! Gembira ! Happy ! Ceria ! eh? dah sebot tadi kan ? haha !

Um , saje je buat entri ni .. suka suki ~ hehe .. okay !
Korang minat tak dengan doodles ? Freebies ? ala ~ yang comey-comey tuuhh ~
Nak tak doodles ?freebies ? boleh tempah tau ! Tapi , bukan kat blog ni .. doodles-doodles comel ni semua boleh tempah or mintak kat tuan empunya BLOG NI .. mai la pakat ramai-ramai jelajah blog Apit . Dalam blog Apit, macam-macam yang Apit sediakan. Tutorial, Freebies , macam-macam lagi laa ~ 

Jelajah je blog Apit ni , dah tau dah , Apit ni kreatif .. ceewah ! haha ~ dalam blog Apit  ni lebih kepada grafik .. grafik yang akan membuatkan korang tertarik kepada grafik .. haha . * ada paham?

Tengok je isi kandungan blog Apit ni .. korang akan terapung-apung di awangan .. haha .. terlebih suda ..

Melalui blog Apit ni jugak la kiter taw apa itu erti "doodles" . Sememangnye bermanfaat untuk korang . Nak tengok tak doodles dari Apit ? Commeeelll ~




   Hohoho ..
kat blog Apit ni pun korang boleh tempah Vector taw . Haa ~ nak tahu apa itu "vector" ?? Follow la blog Apit ye *promote . Kalau nak doodles , mintak izin dari Apit dulu .. nak tempah pun tanye Apit. Jangan tanya ente .. ente tidak tahu apa-apa.

Oklah , panjang bebeno entri ni . haha .. 

ouh? lupa pulak .. 16/12/2011 . Hari ni Hari Lahir Apit . So , ente nak ucapkan selamat hari lahir. semoga panjang umur dan dimurahkan rezeki selalu .. 

Terima Kasih kerana sudi membaca entri ni, datang lagi . :)

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...