Tuan Belog

My photo
Blogging since 18 November 2011. Heyyy, slowly I'm backk ! dhiaadawiyah@gmail.com

Monday, 19 December 2011

BEN ASHAARI Tanya Aku Nak ke IPT Mana ?

Bismillahirahmanirahim ...!

 Oryte ! Mr . Ben Ashaari ada buat segmen untuk pelajar yang masih bersekolah menengah atau rendah. Maklumat lanjut , sila klik pada banner di atas ye ..





Wahhh ~ !! Tahun depan last sekolah .. bakal menamatkan persekolahan pada tahun hadapan . form 5 .. ouh .. takutnyer ..

Hm .. IPT yang Adawiyah nak masuk ??

Um ~ tak berapa rancang lagi sebab kalau nak masuk IPT , mesti kene tengok result jugak kan ? itu yang risau tuuuu ~ tapi , kalau result "LULUS DENGAN CEMERLANG" .. harap dapat masuk KLMU .

Dapat sambung belajar ke luar negara ??

Wahh ~ itu satu BONUS ! Hehe .. alhamdulillah kalau dapat belajar luar negara .. nak sambung belajar kat ... urmmm ... kat ... kat mana eh ?? errr ... ? alamak ..  kat mana eh ? er .. kat UK .. hehe ..

wahh ! suke betul kalau dapat borak pasal cita-cita nih..

Cita-cita banyak .. sebab hobi pun banyak . melukis, memasak, buat kraftangan( tp , jarang terjadi ) , shoot gambar .. haa ~ tak tahu yang mana satu? itulah , bergantung pada result .. tp yang penting .. Adawiyah nak buat Mama n Abah bangga dengan pencapaian Adawiyah  dan nak beri contoh yang baik kepada adik - adik .setelah difikir - fikir buat masa sekarang ... I want to be a Profesional Photographer .. kahkahkah ..

ape yang sy akan lakukan untuk capai cita-cita saya ??

Banyak !! Kumpul duit banyak2 supaya dapat masuk IPT yang di idam idamkan . Belajar rajin - rajin , tinggi - tinggi .. taknak kawen sebelum dapat capai impian yang diinginkan ! yeah ! 

Sumber inspirasi saya ??

Semestinya Mama tercinta saya ! Dan juga Mak su kesayangan saya        

Terima Kasih kerana sudi membaca entri ni, datang lagi . :)

6 comments:

EMOdisaster said...

good luck yea.... insyaAllah....

rajin2 meh singgah..
http://emosbloggingforlifes.blogspot.com/

Pwincess sarah said...

singgah dari segmen yg sama..

dhia adawiyah said...

Terima Kasih ! Terima Kasih ! :) *teruja ! hehe .. insya allah ~

dhia adawiyah said...

# Pwincess sarah #

Okay ! i'll check out your blog .. :)

Eza Boom Boom :) said...

All the best awak :) semoga cita-cita tercapai. Yang penting, semangat tu kena kuat dan jangan sekali-sekali putus asa. ^_^

dhia adawiyah said...

# Eza Boom Boom #

Hoho .. Amin ~ ! i won't give up ! hehe ..

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...