Tuan Belog

My photo
Blogging since 18 November 2011. Heyyy, slowly I'm backk ! dhiaadawiyah@gmail.com

Thursday, 1 December 2011

Asfan - Terhenti Di Sini

01 Disember 2011


Hai semua !

"Andai kau dapat memahami
bahawa ku menanggung semua ini
Bukan niatku ingin kau pergi
kerna ku masih terhenti di sini..."

Kenal tak dengan bait - bait lagu ni ? haa ~ kalau nak taw .. lagu ni fofular sekali dengan drama Nora Elena kat Tv3 tuuuu ...


Huhu .. sapew2 yang dah tgk tuu .. sweet kan citer ni ? Romantik giler sangat ! Boleh buat orang nangis*untuk sesiapa yang begitu sensitif tgk drama ..

Sape2 tak kenal dengan hero nye .. kenalkan ..



Kenal kan ? kan ? Hehe ~
Ok.Ok . Heroin nye pulak ye ...

Tadaaaa .... !!


Haaa ...
Kalau time sowang2 .. sedih .. layan feeling .. layan sekali lagu ni ..melayan lagu ni di bawah bintang yang berkelipan .. angin menghembus sayuuu ~ *ceh .. berpuisi pulak !

Hayati lahh ~



Sedangku membaca wajahmu
Senyumanmu menggambarkan sesuatu
Jika kau fahami isi hatiku
Ku tak ingin waktu henti tanpamu

Dirimu menyalahkan sebuah erti
Tapi diriku masih terhenti di sini
Dan jalanku masih belum dapat ku pasti
Namun diriku masih terhenti di sini

Andai kau dapat memahami
Bahawa ku menangung semua ini
Bukan niatku ingin kau pergi
kerna ku masih terhenti di sini

Dirimu menyalahkan sebuah erti
Tapi diriku masih terhenti di sini
Dan jalanku masih belum dapat ku pasti
Namun diriku masih terhenti di sini

Tiada daya untuk ku lakukannya
Kau tiba, di waktu ku masih punyai cinta
Tiada daya untuk ku lakukannya
Kau tiba, di waktu ku masih punyai cinta

Dirimu menyalahkan sebuah erti
Tapi diriku masih terhenti di sini
Dan jalanku masih belum dapat ku pasti
Namun diriku masih terhenti di sini

Tiada daya untuk ku lakukannya
Kau tiba, di waktu ku masih punyai cinta
Tiada daya untuk ku lakukannya
Kau tiba, di waktu ku masih punyai cinta







credit liriklagumuzika

Terima Kasih kerana sudi membaca entri ni, datang lagi . :)

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...